2014/10/31

NOVEMBER'S GOALS


Pamiętacie moją listę celów na październik? Posiadała ona 5 punktów. Niestety nie do końca udało mi się je wszystkie zrealizować. Po miesiącu mogę napisać, że ta lista pomogła mi pamiętać o moich planach. 


Podsumowanie października:

1) Opanować Adobe InDesign. Udało mi się nauczyć kilku nowych rzeczy. Jednak nadal wszystko robię w Illustratorze. Muszę się zmusić, aby przenosić pracę do InDesign.

2) Zacząć się uczyć hiszpańskiego. Na razie uczę się sama w domu. Podstawowe zwroty i słownictwo mam już opanowane :) Niestety godziny kursu hiszpańskiego nie zgrywały się z moim planem zajęć.

3) Pisać 3 posty tygodniowo. Prawie udało mi się zrealizować ten cel. Zabrakło tylko 1 wpisu. Regularne pisanie bardzo zwiększyło ilość odwiedzin bloga. W listopadzie będę dalej starała się pisać posty w środy, piątki i niedziele.

4) Odwiedzić Poznań. Niestety wyjazd do Poznania nie wypalił. Każdy weekend miałam zawalony pracą i innymi podróżami, przez co musiałam przesunąć wyjazd. Mam nadzieję, że w Poznaniu zawitam jeszcze w listopadzie.

5) Zaprojektować moją stronę internetową z portfolio. Stroną mam już ładnie rozrysowana z całą funkcjonalnością. Teraz nadszedł czas aby przenieść to na komputer.





Listopadowe cele:
Październikowe cele podsumowane, ale co z listopadem? Dla mnie ten miesiąc będzie wypełniony nowymi wyzwaniami.

1) Wrócić do ilustracji. Kiedyś rysowałam bardzo dużo. Teraz głównie zajmuję się projektowaniem. Trochę zaczęłam tęsknić do prac, które robiłam dla siebie.

2) Wielkie sprzątanie mojego laptopa. Na moim komputerze jest wszystko. Zdjęcia z podróży, projekty logotypów, tysiące plików zapasowych, muzyka której już nie słucham itp. Nadszedł czas na przejrzenie wszystkiego i oczyszczenie laptopa.

3) Planowanie czasu wolnego. Niestety czasem zapominam aby odpocząć. Może to brzmi dziwnie, ale tak jest. Pracuję do późna i nie mam czasu na chwile dla siebie. 

4) Odwiedzić Berlin. Mam już wyznaczony konkretny dzień na jednodniowy wyjazd. Uwielbiam Berlin jesienią. Tym razem muszę spełnić obietnicę i pokazać go mojemu koledze.

5) Dopracować portfolio. Cel się niby powtarza. Jednak tym razem chodzi o przeniesienie szkiców na komputer. Czas rozpocząć moją ulubioną część w projektowaniu.

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.