2014/10/27

I DON'T LIKE YOUR BLOG, BECAUSE...


Obecnie dużo blogów opiera się na zdjęciach i grafikach. Mamy w blogosferze wiele stron o podróżach, modzie i fotografii. Każdemu blogerowi zależy na jak najlepszej jakości bloga. Przez pierwsze lata pisania tego bloga popełniałam błąd, z którego nie zdawałam sobie sprawy.


8. JPG


.


To o co chodzi z tym jpg? Najłatwiej będzie mi to wytłumaczyć na nagłówku. Tworzycie ładne logo bloga na białym tle i zapisujecie je jako jpg. Ładujecie nowy nagłówek na bloga i nagle tło jest szare. Co się stało? Problem tkwi w kompresji obrazka. Najlepiej nagłówki i wszystkie grafiki zapisywać jako png. Dzięki temu białe pozostanie białym, a wasze grafiki będą wyglądać perfekcyjnie.

Jeżeli czytacie dłużej mojego bloga to możecie pamiętać post Step by Step, który napisałam w styczniu. Możecie tam zobaczyć na czym polega różnica w grafikach zapisanych jako jpg, a png. Po małym teście zrozumiecie dlaczego warto zapomnieć o jpg :)

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.