2014/10/24

INSPIRATION: FOG


Dobrze wiecie, że lubię jesień. Mogę cały wieczór przesiedzieć w grubym swetrze z kubkiem herbaty przywiezionej z Sri Lanki. Ostatnio zaczęłam testować różne przepisy Dilmah. Nie wiedziałam jaką skarbnicą wiedzy herbacianej jest ich strona internetowa.  Mój ulubiony przepis zamieściłam w dzisiejszych linkach. Koniec z piciem zwykłej herbaty :)


1) W ostatnim tygodniu zakochałam się w przepisie na herbatę z przyprawami po cejlońsku. Nie wiem dla czego jest "po cejlońsku" ponieważ przez 2 miesiące ani razu nie piłam tak przygotowanego napoju.

2) Robiliście kiedyś zdjęcia na zlecenie lub sami zatrudnialiście fotografa? Przeczytajcie zdania, które fotografowie nie znoszą.

3) Uwielbiam bajki Disneya. Kraina Lodu należy do grona moich faworytów. Posłuchajcie "Let it go" w różnych językach.

4) W różnych miejscach na Świecie możecie znaleźć dziwne twory architektów. Przejrzyjcie sobie najbardziej zdumiewające budynki.

5) Halloween już za tydzień. Może te maski zainspirują Was do stworzenia własnych przebrań.

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.