2014/10/10

APP TIME: VSCO CAM


Moje zdjęcia obrabiam w Photoshopie. Zawsze staram się poprawić trochę ekspozycję, kontrast itp. Jednak często podczas podróży nie mam przy sobie laptopa (tak było na Sri Lance). Wtedy używam darmowego VSCO Cam (jest dostępny na iOS i Androida). Dzięki tej aplikacji można szybko obrobić zdjęcia i dodać na Instagrama.


MY FEED:
Tak jak w Instagramie możecie dzięki niej obserwować innych użytkowników VSCO Cam. Obecnie nie używam tej funkcji, ponieważ konto na Instagramie w zupełności mi wystarcza.

GRID:
Jeżeli szukacie inspirujących zdjęć, koniecznie zaglądajcie do "Grid". Wszystkie zdjęcia możecie znaleźć też na stronie internetowej: grid.vsco.co

JOURNAL:
Możecie znaleźć tu jeszcze więcej zdjęć, np. z Oakland Music Festival. Co tydzień pojawia się też zbiór najlepszych zdjęć dodanych przez użytkowników.

STORE:
Zawsze mnie przerażają "sklepiki" w aplikacjach. Przez długi czas nawet tam nie zaglądałam. Pewnego dnia przez przypadek otworzyłam "Store" i zakochałam się w jego asortymencie. Możecie znaleźć tam dużo darmowych filtrów. Koniecznie je pobierzcie i wypróbujcie.


LIBRARY:
Dla mnie jest to najważniejsza część aplikacji. Nie rozumiem dlaczego jest na ostatnim miejscu w manu. Do naszej biblioteki możemy w bardzo prosty sposób dodawać zdjęcia z kamery (lub przez nią je wykonywać). Dodatkowo zdjęcia można oznaczać i grupować.


EDIT:
Na każde zdjęcie możemy dodać wybrany filtr i dostosować go. Nasze wszystkie zakupy ze sklepu są automatycznie dodawane do tej listy. W prosty sposób możemy cofnąć ostatnie zmiany lub wszystkie .


CORRECTION:
Dla mnie filtry nigdy nie wystarczają. Muszę zawsze poprawić jeszcze kilka szczegółów na zdjęciu. Uwielbiam "Sharpen". W tej aplikacji działa perfekcyjnie. Dzięki wyostrzeniu można pokazać szczegóły na zdjęciu (np. krople wody na szklance).

SHARE:
Na koniec możemy zapisać zdjęcie na naszym telefonie lub od razu udostępnić (do wyboru mamy Instagram, Facebook, Twitter, Email).


Możliwości jakie daje nam VSCO Cam przewyższają te z Instagrama. Aplikacja jest darmowa, więc koniecznie ją wypróbujcie. Może też się w niej zakochacie :)

Follow on Bloglovin

8 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że Vscott camp ma tyle tajnych możliwości!
    Koniecznie muszę ją ściągnąć i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna aplikacja! Ja jakoś nie zwracam uwagi na moje instagramy, bardziej skupiam się na przerabianiu zdjęć na blogu, przeważnie w photoshopie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam wcześniej tych aplikacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. VSCO Cam używam od jakiegoś czasu i jestem z tej aplikacji bardzo zadowolona. Nie znam chyba lepszej możliwości do edycji zdjęć w telefonie, VSCO ma naprawdę wiele fajnych efektów :)

    www.im-bookworm.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się na tym w ogóle nie znam :D Ja nawet instagrama nie mam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej aplikacji, ale jestem ciekawa, więc na pewno wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam choć o wiele bardziej lubię Photoshopa, dlatego też rzadko korzystam z IG 'w biegu' ;)

    snowdealers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.