2014/10/20

TIME FOR CHANGES


Dzisiaj czytacie 400 post na ilovegooseberry.blogspot.com. Jeeeeaaaa :) Sama jestem w szoku ile już ich napisałam. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze przez długi czas motywację do tworzenia kolejnych wpisów.

Jakiś czas temu wprowadziłam pierwsze zmiany na blogu. Teraz przyszła pora na trochę większe. Bardzo przydałby mi się Wasz feedback dotyczący tych zmian. Dzięki temu będę wiedziała czy są dobre czy nie. Jesteście ciekawi co się zmieniło?



PRZYCISK "CZYTAJ DALEJ"
Wiem, że część za nim nie przepada. Ostatnio moje posty się stały dłuższe przez co "Home Page" była miksem wszystkiego. Teraz będzie o wiele łatwiej czytało się wpisy.

DISQUS
Do tej pory bloga mogliście komentować przez standardowy system google. Niestety z dostawałam dużo spamu, przez co zablokowałam dodawanie "Anonimowych" komentarzy. Teraz dzięki Disqus może każdy skomentować mojego bloga. Jeżeli nie macie na tej platformie konta to prosiłabym Was o zostawianie linku do bloga pod komentarzem.

CONTACT
Podstrona z kontaktem zyskała trochę tekstu dotyczącego odpowiedzi na maile. 

CATEGORIES
Dodałam nowe kategorie do wybrania. Z każdą nową serią spodziewajcie się, że będę je tam dodawać. Teraz łatwiej będzie Wam znaleźć ulubione posty.

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.