2014/11/12

INSPIRATION: HAND LETTERING


Przez ostatnie 2 tygodnie miałam blogowy urlop. Zebrało mi się dużo projektów, które musiałam pokończyć. Teraz po długim weekendzie offline, muszę nadrobić wszystkie zaległości. Na Bloglovin mam bardzo dużo nieprzeczytanych postów, do tego kilka mail, na które muszę odpisać. 

Dzisiejsze inspiracje skupiają się na piśmie odręcznym. Moje jest straszne (ale i tak lepsze niż mojego lekarza). Na szczęście przez moją uczelnie muszę ćwiczyć tworzenie ładnych literek. Szkicownik mam zapełniony dziwnymi słowami, które starają się wyglądać znośnie :)


INSPIRUJĄCE LINKI:

1) Myśleliście, że macie fajne zdjęcia? Zobaczcie te nietypowe miejsca na zrobienie sobie pamiątkowej fotografii.

2) Widzieliście kiedyś reakcje dziecka na coś nowego? Na kanale Ellen możecie zobaczyć malucha jedzącego pierwszy raz pomarańczę. Dalej się zastanawiam czy mu smakowała czy nie :)

3) Nałogowo zbieram nowe przepisy na herbaty. Dzięki czajnikowy.pl wiem co zrobić z herbatą, której już nie piję.

4) Woda ma wielką moc, np. kształtuje ziemię i inspiruje do powstawania nowych budowli. Koniecznie obejrzyjcie ten TED.

5) Jeżeli trochę interesujecie się nauką, kosmosem lub grafiką to musieliście słyszeć o nowym filmie Tomasza Bagińskiego "Ambition". Jeżeli nie, to szybko nadróbcie zaległości.

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.