2014/11/19

I DON'T LIKE YOUR BLOG, BECAUSE...


Jakiś czas temu natrafiłam na pewnego bloga o tematyce lifestyle. Przez długi czas się na niego patrzyłam i próbowałam zrozumieć o co chodziło autorowi. Cały blog był niebieski. Tło, tekst, nagłówek, zakładki, nawet zdjęcia. Dosłownie wszystko!  

9. Jeden kolor



.

Najczęściej blogi kojarzymy z kolorami. Np. onelittlesmile.pl z fioletem (teraz bardziej śliwkowym), ispydiy.com z różowym, żółtym i niebieskim, joulenka.blogspot.com z ecru. Kolor pomaga nam stworzyć własną markę bloga. Warto się zastanowić jaki najbardziej nam pasuje i wprowadzić go na stronę. Mój #96f3e1 użyłam w nagłówku, linkach i grafikach na bloga.

Dobrze jest mieć swój blogowy kolor, ale bez przesady. Nie trzeba od razu ustawiać niebieskiego tła i zamieniać zdjęcia na niebieski. Staram się u siebie na blogu za bardzo nie przegiąć. Mam nadzieję, że na razie mi to wychodzi :)

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.