2015/09/19

TRAVELANKA: FOOD


W każdym projekcie mam swoją ulubioną część. W przypadku mojej pracy dyplomowej była to podstrona food. Pracowałam nad nią bardzo długo, ponieważ chciałam aby wyszła perfekcyjnie. 

Przed rozpoczęciem pracy dyplomowej nie zdawałam sobie sprawy ile drobnych szczegółów trzeba zaprojektować przy stronie internetowej. Trzeba było przewidzieć każdą interakcję (np. co się stanie jak najedziesz myszką na zdjęcie, a co jak klikniesz na nią). Dzięki temu projektowi dużo się nauczyłam i mogę teraz ta więdze wykorzystywać przy zleceniach.









Niestety musicie już się pożegnać z moją praca dyplomową (tzn. nie zabraniem Wam wracać do starych postów, możecie je oglądać do woli). Teraz będą już się pojawiały nowości Jeaaaa :D

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.