2012/07/07

Ceramic shoes


Część z Was może wie, że jestem fanką architektury Gaudiego. W jego budynkach często można zobaczyć połamane talerze, filiżanki, kafelki itp. Kiedy jakiś czas temu zobaczyłam te buty to pierwsze co pomyślałam to "Gaudi!". Wczoraj postanowiłam je narysować. Powyżej widzicie efekt 6 godzinnej pracy.


Some of you may know that I'm a fan of Gaudi's architecture. In his buildings uou can often see the broken plates, cups, tiles, etc. When some time ago I saw these shoes is the first thing I thought is "Gaudi!" Yesterday I decided to draw them. Above you can see the effect of 6 hours of work.

30 komentarzy:

  1. Fantastycznie Ci wyszło. :) Zastanawiam się jak wykonujesz takie ilustracje i dlaczego zajmują one aż tyle czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te buty :)
    zapraszam na mojego nowego bloga :]

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie boskie buty *.*
    wyszły bardzo realistycznie

    zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! *.*
    Zapraszam do mnie na nowy post :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!!!! Też kojarzą mi się z Gaudim, którego również uwielbiam! <3
    PS. Masz mega talent :)

    A u mnie fotki z MTV EMA. Zapraszam.
    xoxo, www.coox483.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię Gaudiego :)
    Są przecudowne!!:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a wiesz ja nie widziałam nawet :) ale podróba zawsze jest gorsza od oryginału hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niedawno mialaś 800 obs, a teraz już 890, jak ty to dziewczyno robisz?! :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze ;d w 2 dni prawie 100 obserwatorów ;d nono ;d

      Usuń
  9. boski!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć ;) na jakiej zasadzie robisz logo? płatne?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się nawet podoba ten domek ;d na pewno z chęcią bym mu się przyjrzała z bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  12. studia niestety żadne artystyczne:(((((( składam papiery na tak nudne kierunki, że wolisz nie wiedzieć:D budownictwo po ang, msg albo gosp przestrzenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam oczywiście napisać najważniejszego:D świetne buty, myślałam, że prawdziwe!

      Usuń
    2. też myślałam, że na ASP:d... ale zawsze miałam przeświadczenie, że się tam nie nadaję i zresztą każdy mi mówił, że na polibudę trzeba iść. myślę jeszcze ewentualnie nad wzornictwem na PŁ. Ty na pewno się dostaniesz na wymarzone kierunki:) zgaduję grafika?

      Usuń
  13. Po prostu W.O.W.!!! Fantastyczne, nie powiedziałabym, że to rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie dopracowane szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  15. znalazłam ten kod i już szczęśliwa zamieniłam go na ten poprawny, a tu co ? ramki, ale bez cienia, tylko takie normalne :c
    nie wiesz może od czego to ?

    OdpowiedzUsuń
  16. już działa :D
    trochę dziwnie wyszło, bo musiałam całkowicie ten kod usunąć i nic nie wklejać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobaja mi sie bardzo Twoje dziela ! :) Chetnie bede zagladac tu czesciej, wiec obserwuje.
    I mam pytanie ... co zrobic aby stac sie posiadaczem ilustracji od Ciebie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha :D no trzeba być spostrzegawczym :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem po uszy zakochana w architekturze gaudiego.

    OdpowiedzUsuń
  20. jej, wspaniałe ilustracje. ja też rysuję i podoba mi się taki styl jaki prezentujesz, ale jakoś mi to niestety nie wychodzi. kwestia lenistwa... i braku treningu. hmm chyba trzeba się wziąć za siebie i coś porobić, także mam motywację, by rysować tak pięknie jak Ty. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.