2012/07/11

Happy Birthday :D

http://thecupcakeblog.com/


Dzisiaj niestety nie pojawi się post o nagłówkach, zamiast niego post o moim nudnym życiu :)

Dzisiaj są moje 19 urodziny. Tak, zestarzałam się :) Od trzech dni byłam kłębkiem nerwów. Nie dlatego, że się przejmowałam urodzinami. I też nie z tego powodu, że pojawiła mi się pierwsza zmarszczka. Czekałam na wyniki rekrutacji na studia. To jest coś strasznego. To czekanie. Z pewnością wszystkie osoby, które zdawały na studia lub są w trakcie rekrutacji wiedzą jakie to uczucie.

Na blogu nic nie pisałam o moich egzaminach i co chciałabym studiować. Bardzo chciałam uczyć się na ASP w Warszawie, na kierunku wzornictwo. Od zawsze chciałam studiować w Warszawie. Kilka dni po maturze pojechałam na pierwszy egzamin (przegląd teczki). Nie wiem dlaczego jakoś ta uczelnia mi się nie spodobała. Może przez moje zmęczenie po 12 godzinnej jeździe pociągiem z gigantyczną czarną teczką. Wyszłam po egzaminie i zaczęłam się zastanawiać czy ja na prawdę chcę tam studiować. Po powrocie do domu i odczekaniu kilku dni dostałam wynik, że nie dostałam się na kolejny egzamin. Było mi przykro. Zwątpiłam w siebie. Tydzień później pojechałam na egzaminy na Akademię Sztuki w Szczecinie. Nie była to moja uczelnia marzeń. Weszłam do budynku i ... nie wiem jak to opisać... poczułam, że to jest moje miejsce. Przeszłam pierwszy etap i zakwalifikowałam się na trzydniowe egzaminy. Na nich poznałam kilka bardzo sympatycznych ludzi. Pasjonatów tego co robią. Wróciłam do domu i zaczęło się czekanie.

Wracamy do dzisiejszego dnia. Od rana miałam same problemy. Musiałam wyjść z domu, bo już miałam dosyć. Myślałam, że to najgorsze urodziny. Wróciłam do domu i dowiedziałam się, że zostałam przyjęta na studia do Szczecina :) Jestem niedowiarkiem i zadzwoniłam do dziekanatu Akademii Sztuki. Pani zaczęła się śmiać i powiedziała, że to taki prezent na moje urodziny i mam świętować podwójnie :)

Ciekawe czy komuś chciało się czytać moje wypociny :) W sobotę jadę na dwa tygodnie pozwiedzać Europę, a po powrocie muszę zacząć szukać mieszkania :) Postaram się dzisiaj jeszcze dodać post o nagłówkach :)


45 komentarzy:

  1. Ja przeczytałam. Wszystkiego najlepszego i gratuluje dostania się na uczelnie w Szczecinie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje że Ci się udało ;) miłego wyjazdu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! :)
    a masz jakieś konkretne miejsca w Europie, które zwiedzisz, czy to będzie spontan ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Akademia Sztuki, gratuluję i podziwiam! :*
    Kurcze, też bym tak chciała! ;o

    Poza tym - sto lat i spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow to szczere gratulacje ode mnie! ;)
    i sto lat i udanych wakacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + już obserwuję :)
      mam takie pytanko: czy mogłabym wykorzystać na nagłówek (jeśli go wykonam) jakąś twoją ilustrację? ;)

      Usuń
  6. gratuluję! :) i wszystkiego najwspanialszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulację ! A jaki kierunek, wybrałaś ??

    OdpowiedzUsuń
  8. wzsyzstkiego co najlepsze i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. No szczęściara :))
    Spełnienia marzeń! :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego:)

    Pozdrawiam. !

    OdpowiedzUsuń
  12. o widzisz:) no to gratuluję dostania się na studia i życzę wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! ja wyniki poznam jutro i w piątek i sama zastanawiam się czy też nie składać papierów na wzornictwo :)... to do jakich krajów uderzasz?:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) i wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze, kochana! Spełnienia marzeń, prawdziwego szczęścia oraz aby twój talent dalej się rozwijał ;-**
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje, chyba najlepszy prezent jaki mogłaś dostać na urodziny, co :D
    wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i wszystkiego najlepszego ! :)
    Kiedyś też moim marzeniem było dostać się na ASP :)Ale to stare dzieje i muszę pomyśleć nad czymś innym.

    OdpowiedzUsuń
  17. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! Ty przynajmniej wiedziałaś co ze sobą zrobić i co chcesz robić w przyszłości ...
    No i gratuluję , że cię przyjęli !

    OdpowiedzUsuń
  18. Spoznione zyczenia;)! wszystkiego najlepszego :)! obserwuje i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spóźnione wszystkiego najlepszego :) Gratuluję Ci bardzo serdecznie, że się dostałaś do tej Akademii Sztuki w Szczecinie. Mam nadzieję, że poznasz tam świetnych ludzi i rozwiniesz jeszcze bardziej skrzydła ^^ Jeśli chcesz, pisz częściej o sobie. Oczywiście dodawaj nadal ilustracje, ale chętnie przeczytam też o Tobie i Twoim życiu. Pozdrawiam i jeszcze raz gratki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczecin ma swój klimat :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też wybieram się za rok do szczecina, wiem,że to nie jest piękne miasto, trudne w obyciu,ale ma dziwną energią,którą przyciąga.
    Spóźnione wszystkiego najlepszego.
    przeczytałam całe "wypociny" bo to w końcu taka blogowa notka, nie tylko rysunki :))
    widzisz, nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroooszczę! jaaa! tez bym chciala studiowac w Szczecinie :D wszystkiego najnajlepszego :)

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  23. spóźnione ale szczere wszystkiego najlepszego!:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a great post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. łał gratulacje, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stfu!rczość życzy wszystkiego najlepszegoooooo! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego !!! Zapraszam do siebie http://zakrecona-gaba.blogspot.com/
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. GRATULACJĘ! :)) i choć spóźnione to życzenia urodzinowe: wszystkiego naj naj najlepszego i dalszego spełniania marzeń :))

    OdpowiedzUsuń
  30. To gratulacje!!!!! i wszystkiego najlepszego :) troszkę spóźnione :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję :D Może troszkę spóźnione życzenia to i tak życzę Ci Wszystkiego najlepszego! :* Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Bardzo bym chciała studiować na ASP, ale pewnie nigdy się nie dostanę, brak mi odpowiedniego talentu, eh zazdroszczę Ci! Super, na prawdę moje gratulacje i wszystkiego najlepszego!(co tam, że spóźnione)Gdybyś kiedyś miała chwilę i mogła byś opowiedzieć o egzaminach wstępnych troszkę dokładniej będę wdzięczna. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://www.gabriellesorel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. spóźnione wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje- powiadamiam na prośbę, choć pewnie w natłoku i tak nie zauważysz;P

    Życzeń nie składam bo już trochę za późno, ale mam prośbę: pisz w przyszłości o akademii trochę, za rok się wybieram, też mam 19lat ale wybrałam na szkołę średnią taki twór jakim jest liceum plastyczne( 4 lata)w sumie nie wiem do końca czy wzornictwo i jakie miasto ale chętnie się dowiem o Szczecinie czegoś;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Adorei o blog, muito lindo, amei tudo. Parabéns mesmo, vou sempre estar aqui (:

    ontendency.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie fajnie ! Naprawdę powiem że super ciekawy blog ;)
    Świetnie jest:)))


    Zapraszam na bloga :
    http://takeasmile16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i spóźnione ,ale szczere : WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog ! Życzenia choć spóźnione to szczere : Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń ! Dodałam się do obserwatorów , zapraszam do mnie http://styleissecret.blogspot.com . Czy wykonujesz nagłówki na zamówienie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Spóźnione wszystkiego naj, naj lepszego!!!
    Zapraszam cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ha ha, czułam dokładnie to samo jak czekałam teraz na wyniki wstępnych na pjwstk : D Dostałam się chyba cudem, ponieważ na żadne kursy/zajęcia domu kultury nie chodzę i jestem samoukiem. I chyba dobrze prawisz, najważniejsze jest te " poczucie", że to właśnie TO miejsce : D

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkiego dobrego! Tworzysz piękne prace, gratuluje takiego talentu!

    U mnie NEW POST ;) Gdybyś chciała, wczoraj założyłam fan page na facebooku- staram się rozkręcić, ClicK! ,licze na ciebie ;)

    Pozdrawiam! / Natalie BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.