2015/09/04

SEPTEMBER'S GOALS




Po powrocie z Indii poleciałam do sklepu papierniczego po moje ulubione czarne długopisy w gwiazdki (czy znacie kogoś, kto ich nie kocha?). Na kilku kartkach papieru wypisałam kategorie zadań do wykonania (uczelnia, blog itp.). Potem zrobiłam listę rzeczy jakie powinnam zrobić. Gdy skończyłam spojrzałam na moje dzieło i przeraziłam się ile chcę zrobić w najbliższym czasie. 


Często łapię się na tym, że planuję o wiele za dużo. Mam tysiące pomysłów w jednym momencie i potrafię je precyzyjnie rozbić na małe zadania, które pomogą mi w osiągnięciu celu. Niestety później jest mi się ciężko skupić na jednym punkcie i robię wszystkiego po trochu. Działanie w ten sposób doprowadza do tego, że czuję się zdemotywowana, bo nie widzę postępu w pracy.

Z tego powodu postanowiłam wrócić do miesięcznych celów. Mam nadzieję, że pomogą mi one w skupieniu się na konkretnych zadaniach i doprowadzaniu ich do końca. Zobaczymy z miesiąc jak mi poszło.


Wrześniowe cele:
1) Zaprojektować własne logo. Pisałam już Wam o tym w ostatnim poście. Na razie codziennie ćwiczę pisanie odręczne, ponieważ moja dłoń musi się znowu wyćwiczyć.

2) Zmontować pierwszy filmik z Indii. Z tym zadaniem mam duży problem. Nie mogę się za to zabrać od 3 tygodni. Wynika to z tego, ze podchodzę bardzo emocjonalnie do moich nagrań. Po przejrzeniu 10 filmików z mojej kamery chce mi się płakać i jestem zbyt rozbita emocjonalnie aby zacząć montować. Nie wiem jak Wy, ale ja po długich podróżach mam zawsze depresję i jest mi ciężko wrócić do normalnego życia.

3) Pomyśleć w jakim kierunku chcę aby ten blog się rozwijał. Przez ostatnie pół roku wypadłam z blogowania. Powodem była moja obrona licencjacka. Teraz muszę pomyśleć co chciałabym prezentować na moim blogu.

4) Dodać prace na Behance. Każdy kto ma jakiś związek z designem na pewno słyszał o behance.net (polecam go też tym osobą, które chcą popatrzeć na coś ładnie zaprojektowanego). Man już założone tam konto, ale jeszcze nie dodałam moich prac. Muszę teraz wybrać najlepsze i jakoś je zaprezentować na stronie.

5) Zrobić porządek w mieszkaniu. Nie chodzi mi w tym punkcie o to, że mam jakiś straszny bałagan ;) Człowiek zawsze gromadzi tysiące niepotrzebnych rzeczy. Musze przejrzeć wszystkie ubrania i pozbyć się tych, których i tak nie noszę. Jestem pewna, że mam wszędzie pochowane jakies notatki dotyczące licencjatu, które teraz są nie potrzebne.

6) Posprzątać laptop i dysk. Kolejny punkt o sprzątaniu. Mój laptop i dysk mają kilkadziesiąt kopi zapasowych mojego dyplomu. Muszę się ich pozbyć i uporządkować foldery.


Z chęcią dopisałabym jeszcze klika punktów, ale znowu wyjdzie na to, że za dużo zaplanuję i potem nie będę w stanie na tym się skupić. Trzymajcie kciuki za moje wrześniowe cele :) Czy tez macie jakieś plany, które chcecie zrealizować w tym miesiącu?


Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.