2015/08/21

TRAVELANKA: HOME


Nadszedł czas abyście zobaczyli nad czym pracowałam przez kilka ostatnich miesięcy przed moim wyjazdem. Na mojej akademii licencjat jest projektem, a nie jak to zwykle bywa praca pisemną i badaniami. 

Początek zawsze jest najcięższy. Musisz podjąć decyzję nad czym uronisz tonę łez i co będziesz przeklinać przez wiele dni. Ja miałam duży problem z wybraniem tematu. Wymyśliłam Travelankę, czyli przewodnik po Sri Lance. Na tą chwilę jest ciężko znaleźć dobrze zaprojektowana stronę internetową, na której znaleźlibyście wiele informacji o Ceylonie. 



Na początku musiałam przygotować logo (możecie je zobaczyć na początku posta). Część z Was z pewnością widziała różne próby na Instagramie. Użyłam wielu kartek, butelek z tuszem i jednego pędzelka, aby nauczyć się jak ładnie pisać.

Poniżej możecie zobaczyć stronę główną. Wszystkie zdjęcia jakie używałam do projektu są mojego autorstwa. 

Travelanka została zaprojektowana jako responsywna, czyli dostosowuje się do ekranu komputera, tabletu i telefonu. Miałam 3 razy więcej pracy z tego powodu. Nie każde rozwiązanie, które działa na tablecie będzie odpowiednie dla telefonu. Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia gotowej strony internetowej (nie znajdziecie jej jednak nigdzie w internecie, są to tylko prt sc).




W kolejnych 2 postach pokażę Wam 2 podstrony jakie zaprojektowałam dla Travelanki oraz opiszę wszystkie dziwne problemy z licencjatem (np. dlaczego musiałam pomalować ściany na akademii).

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.