2014/07/18

I DON'T LIKE YOUR BLOG, BECAUSE...


Przez ostatnie dni jest mi ciężko skupić się na czymkolwiek. Mam nawet problem z napisaniem kilku zdań w poście, ponieważ moje myśli wędrują w inną stronę. Do wyjazdu zostało mi tylko 6 dni. Jedyne co musze jeszcze kupić na wyjazd to polskie smakołyki, które będę mogła dać do spróbowania na Sri Lance. Co oprócz krówek zabralibyście ze sobą?


5. Indie Flower.


3 lata temu ten blog wyglądał zupełnie inaczej niż dzisiaj. Mogliście znaleźć na nim wiele blogowych koszmarków. Posty na początku były pisane Indie Flower. Nie mam pojęcia dlaczego wtedy uważałam, że ten font jest idealny na bloga. Nikt mi nawet nie zwrócił uwagi, że moje posty są nie czytelne. 

Ten font może się podobać. Jestem w stanie jeszcze to zrozumieć. Jednak nie zmienia to faktu, że Indie Flower jest nieczytelny. Niestety ostatnio często natykam się na niego na blogach. Od razu klikam na krzyżyk i nawet nie próbuję przeczytać wpisu.

Follow on Bloglovin

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się co do czcionki, jest strasznie nieczytelna... ;)
    A co do smakołyków... To może kup jeszcze na przykład czekoladę milkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabrałabym mieszankę krakowską (galaretki w czekoladzie) =D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja zupełnie nie pamiętam takiej czcionki u Ciebie! Może zabierz ze sobą michałki :-) moja mama zawsze jadąc do Czech brała ze sobą jeżyki, bo tam podobno nie było takich ciastek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się, widząc blog pisany taką czcionką od razu go zamykam, działa odpychająco :)

    Smakołyki... proponuję zabrać coś słodkiego z firmy Wedel (jakaś ciekawa czekolada, batonik WW, Mieszanka Wedlowska to bardzo dobry pomysł) i Wawel (np. cukierki Malaga, TikiTaki i Kasztanki lub różne rodzaje Michałków) , śliwki w czekoladzie, różne rodzaje Trufli i Irysków, Kamyczki, Jeżyki, galaretki z Melli... I koniecznie nasze polskie Prince Polo! :) Oj, tyle tego jest, że się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę nieczytelnych czcionek, tak samo męczą mnie za małe albo za duże. Sama nie znalazłam jeszcze idealnej, dlatego mam dość klasyczną lepsza taka, niż jakieś cudo z zawijasami, których nie da się czytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czcionka jest faktycznie mało przyjemna. Ja lubię proste szablony bloga oraz czcionki. Powinno być nienachalnie i przyjemnie dla oka. Co do słodkości to krówki to rzecz oczywista ja polecam jeszcze Michałki Zamkowe, które są pyszne oraz jakieś czekolady Wedla ( mleczna jest niespecjalna jak dla mnie, ale owocowe niebo w gębie:) ), koniecznie także cisteczka jezyki <3. Pozdrawiam!

    kopytkowa.blogspot.com - dzięki za ocenę prac na moim blogu:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. ptasie mleczko? pierogi ;p :)

    Co to fonta, zdecydowanie nieczytelny jak na długi tekst, nadawałby się na tytuł, pojedyncze słowo, ale na nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. dokladnie.
    a co do smakolykow... hmmmm michalki sa przepyszne, a z takich bardziej polskich to pierniczki moze <3 nie wiem sama

    OdpowiedzUsuń
  9. mooim zdaniem czcionka powinna być zawsze czytelna a szablon prosty, wtedy jest najlepiej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.