2014/01/09

STEP BY STEP: JAK WYSRODKOWAC PASEK STRON


Na dzisiaj miałam zaplanowany Step by Step o formacie obrazków dodawanych na strony (jpg czy png). Jednak dostałam komentarz o wyśrodkowaniu paska stron i postanowiłam napisać drugi post. Tamten pojawi się w przyszłym tygodniu. Nadal możecie proponować tematy postów Step by Step w komentarzach :)

1. Otwieramy "Szablon".
2. Klikamy na "Edytuj kod HTML".
3. Wyszukujemy część:

/* Columns
----------------------------------------------- */

4. Nad nią wklejamy:

.PageList {text-align:center !important;}
.PageList li {display:inline !important; float:none !important;}

5. Zanim zapiszecie szablon sprawdźcie czy strony są już wyśrodkowane ("Podgląd szablonu").

Follow on Bloglovin

11 komentarzy:

  1. przydane info.
    a co do propozycji to mam pytanie jak usunąć niektóre ulepszenia. mam ustawione że po najechaniu myszką na link między literkami robią się odstępy i pojawia się cień. nie wiem jak się tego pozbyc. masz jakiś pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  2. A może wiesz jak pod nagłówek dodać pasek kategorii??? :)
    Byłoby super jakbyś napisała!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zastanawia jak mogę wyśrodkować pasek pod postem "Autor, komentarze" . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę bardzo przydatne.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo! Wyśrodkowałam i blog wygląda o niebo lepiej :) Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie będziesz miała pomysłu na kolejny Step by Step możesz zrobić o przeniesieniu daty pod tytuł posta, o ile się tak da :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, Twoja pomoc jest nieoceniona!
    Czy mogłaby prosić, żebyś zrobiła tutorial o tym jak zmniejszyć odległość między zdjęciami w poście?
    Będę wdzięczna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. i jeszcze jak wyśrodkować napis "czytaj dalej" i powiększyć jego czcionkę (od razu napiszę, że nie chcę zamieniać go na obrazek)
      pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Dołączam się do pytania.

      Usuń
  8. Super! Już sobie wyśrodkowałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.