2014/01/10

INSPIRATION: CRYSTALS



Jakiś czas temu szukając czegoś na tumblr znalazłam zdjęcie korony wykonanej z kryształów (tej w lewym dolnym rogu). Zaczęłam przeglądać internet w poszukiwaniu autora. W końcu znalazłam Elemental Child. Zakochałam się w ich tworach z kamieni naturalnych i drutu. 

Some time ago, when I was searching something on tumblr I found a picture of the crystals crown (this one in the left corner). I started searching the author in the internet. I finally found the Elemental Child. I fell in love with their products made of natural stones and wire.

Follow on Bloglovin

17 komentarzy:

  1. Piękna ta korona ♥
    Mi bardzo podoba się biżugeria z taiimi kryształami :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kryształy, od pewnego czasu mnie fascynują. Chciałabym surowy ametyst, zaraz przejrzę ten sklep :)
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta korona i gałka do drzwi ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale połączenie tej surowej, starej klamki z tym kamieniem boskie !
    Pozdrawiam http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne.. uwielbiam Twoje inspiracje. Ten pierscionek na górze.. cudo-marzenie..

    OdpowiedzUsuń
  6. też widziałam ten post z kryształowymi koronami. są piękne, zachwycałam się nimi przez 15 minut. chętnie bym sobie taką przywłaszczyła, no ale ta cena.... :p
    Kryształki strasznie mi się podobają, mam nawet duży fioletowy naszyjnik z ametystem kupiony na jakimś targu. to jest takie piękne :3 teraz szukam pierścionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te pierścionki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, bardzo oryginalna biżuteria!
    Fajny blog, tez jestem studentką artystycznego kierunku.
    obserwuje :)
    http://creativamente-o-sztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju! Aż mi się oczy świecą do tych piękności!
    Już wiem jaką będę miała klamkę (prawy dolny róg) :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionki z kamieniami wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.