2015/05/22

INCREDIBLE INDIA


Wszyscy moi bliscy wiedzą, że jestem uparciuchem. Szczególnie w dążeniu do realizacji moich szalonych pomysłów, a mam ich wiele. Przez kilka ostatnich miesięcy moja rodzina się zakładała gdzie w tym roku polecę. 


Dwa tygodnie temu podczas Skype z rodzicami oświadczyłam, że jadę do... INDII!!!  O tak, do tych kolorowych, głośnych i jak to mówią moi znajomi, niebezpiecznych Indii. Znam tyle różnych opinii na temat tego kraju, że w końcu chcę dowiedzieć się jak to jest na prawdę. 

Na ponad 6 tygodni przeprowadzam się do Jaipuru w Rajasthanie. Na pewno nie raz widzieliście Hawa Mahal (Pałac Wiatrów) z którego słynie to różowe miasto. 200 km od mojego nowego domu znajduje się majestatyczny Taj Mahal, który na pewno odwiedzę.

Co tym razem będę robić? Moim głównym zadaniem będzie kręcenie filmików o Rajasthanie i Jaipurze oraz robienie wielu zdjęć na bloga, którego będę współtworzyła z 20 innymi wolontariuszami. Dodatkowo będę uczyła się Hindi :) Czy mogłam sobie wymarzyć lepsze wakacje?

Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.