2015/04/08

WHERE IS ANNIE?


Z tego co widzę to dodaję posty na bloga co 2 miesiące! Grudzień, luty i teraz kwiecień. Nieźle mi idzie. Nawet przegapiłam urodziny bloga, które były miesiąc temu. Chwila... które to urodziny bloga? Musze sprawdzić w archiwum... Oj 4...



Dobra. Przegapiłam 4 urodziny bloga. Jestem złym blogerem! A może już nim nie jestem. W końcu tak rzadko piszę i zupełnie nie dbam o moich czytelników. Na dodatek nie mam pojęcia co się dzieje w blogosferze (jedynie jestem na bieżąco z blogiem Joulenki). Więc o co tak na prawdę chodzi?



Za 2 miesiące kończę moje studia licencjackie. Większość czasu spędzam z moim laptopem (przez co stał się moim najlepszym przyjacielem). Niestety wymyśliłam sobie bardzo skomplikowany dyplom i jestem z nim trochę w tyle, a czas mnie bardzo goni. Na dodatek ciągle jeżdżę z moim plecakiem po całej Polsce. Ostatni weekend spędzony w domu domu? Yyy... nie pamiętam, chyba w 2014? 

W pewnym momencie nawet zapomniałam, że kiedykolwiek pisałam bloga. Jakoś on zniknął z mojego życia i inne sprawy były ważniejsze. Teraz moim głównym priorytetem jest Przewodnik dla Backpackerów po Sri Lance. Taki temat ma moja praca dyplomowa. Projektuję stronę internetową, która pomoże osobom, które chcą tanio zwiedzić Sri Lankę. Trzymajcie mocno za mnie kciuki żebym zdążyła na czas :) 


Follow on Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.