2013/08/11

Fall In Love With Europe






W środę miałam się wybrać na moją kolejną wyprawę po Europie. Planowałam odwiedzić Paryż, Londyn, Normandię i na koniec znowu ujrzeć Mont Blanc. Niestety powodzie, które nawiedziły północną Francję zmusiły mnie kilka dni przed wyjazdem zupełnie zmienić trasę. Przewodnik po Francji zamieniłam na przewodniki po Czarnogórze, Chorwacji, Włoszech, Austrii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie. Trasa będzie bardziej ambitna. W większości z tych krajów jeszcze nie byłam, dlatego nie mogę się doczekać wyjazdu.

Powyżej możecie zobaczyć część napisów końcowych z mojej animacji stworzonej na zaliczenie z Multimediów :) 

Follow on Bloglovin

11 komentarzy:

  1. Wyprawa po Europie na własną rękę jest znacznie lepsza niż z biurem podróży. Każdy z tych krajów, choć w minimalnym stopniu, możesz poznać w bardziej rzeczywisty sposób, niż taki broszurowy. Dobrze wiesz, że niesamowicie Ci tego zazdroszczę. ;)
    Co do grafiki - mogłabyś w końcu dodać coś, czego nie robiłaś na studia! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ci zazdroszczę wyjazdu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niedługo wybieram się na wyprawę po Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyprawa po Europie bomba! Swoją niezapomnianą miałam autostopem francja, szwajcaria i włochy :))
    Twoja zmiana trasy zapowiada się fascynująco i na pewno będziesz zadowolona !!!

    Każda wyprawa na własną rękę jest milion razy lepsza niż z biurem podróży, nie wyobrażam sobie już nic innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podróż niesamowita, pełna wrażeń i wspomnień, ale tak z biegiem lat zastanawiam się czy bym się odważyła powtórzyć, łatwo nie było :P

      ale trzymam kciuki za Twoją ! :)

      Usuń
  5. ale Ci zazdrscczę takiej wycieczki! :) Ślicznie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto od razu powiedział, że TRZEBA to zobaczyć? No kto? :D Muszę przyznać, że od tego czasu moje życie też bardzo się zmieniło. :D Nie wyobrażam sobie życia nawet bez komiksów. :) I próbowania swoich sił w rysowaniu postaci komiksowych. ;) A Ty bez nich nie miałabyś statusu rozwódki...

    Wiesz, że X-men 2 jest akurat najlepszą częścią z trylogii? Najgorsze dla mnie są filmy o Wolverinie solo, chociaż Jackman daje radę i jest ich chyba jedynym plusem. Nie widziałam tylko tego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. jej zazdroszczę ci, że tyle pięknych miejsc odwidzisz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.