2011/09/28

Illustration step by step: Jak zacząć?


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak zacząć ilustrację. Przed rysowaniem potrzebujemy kartki. Postaram się w prosty sposób wytłumaczyć jak ją otworzyć. Czerwone strzałki z napisem "klik" wskazują miejsce gdzie należy kliknać :) Jeśli czegoś nie widać to proszę kliknąć na obrazek i powiększyć. Wszystko będę tłumaczyć na Photoshopie CS5 w wersji angielskiej.

1. Klikamy na "file".


2.Klikamy na "new...".


3. Otwiera nam się okno tworzenia nowego pliku. Wpisujemy nazwę naszej ilustracji. Ja wpisałam "Ilovegooseberry"


4. Wybieramy w ustawieniach "International Paper". Dzięki temu bedziemy mogli wybrać format kartki np. A4, A5 itp.


5. Wybieramy format kartki jaka nas interesuje. W moim przypadku to A4.


6. Zatwierdzamy ustawienia.


7. Jeżeli chcemy aby nasza kartka była w poziomie zamieniamy wartości liczbowe tak jak na obrazku. Następnie klikamy "OK".


Mam nadzieję, że wyjaśniłam to w przejrzysty sposób. Za tydzień kolejna lekcja. Jeżeli chcielibyście jakies konkretne posty Illustration step by step to tam gdzie pytania.

Pytania proszę kierować: TUTAJ!

Do kolejnego posta,
A.

8 komentarzy:

  1. Super ;) moze kiedys poprobuje ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę napracowałaś się przy tym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda ,że dopiero za tydzień.. To już ogarnełam, doszłam do etapu wklejenia ilustracji i nie mogłam zmienić jej przezroczystości i potem rysowanie konturów nie wychodziło..

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia dla początkujących. :>

    OdpowiedzUsuń
  5. odkrywasz tajniki swojej pracy przed nami :D fajnie fajnie! :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Postaram się na wszystkie odpowiedzieć.
A.